Я вже кілька років працюю бухгалтером в Берліні та виділила 5 цікавих фактів, на які варто звернути увагу та вивчити, якщо ви хочете працювати в офісі.

Звичайно, вся офісна робота є подібною у будь-які країні, проте якщо ви маєте з чим порівняти, то деякі речі здаються на перший погляд дивними.

Для того, щоб ви себе комфортно почували на робочому місці вже з перших днів, я вам розповім на що потрібно звернути увагу.

1. Обов‘язково необхідно вивчити літерацію слів. Детальніше можете прочитати тут

2. Термін виконання окремих робіт може встановлюватися на визначений тиждень. Всього у році є 52 тижні, кожен тиждень у році має свій номер, німці інколи можуть щось запланувати на 36 тиждень, 25 тиждень і т.д. – KW 36, KW 25. 

3. При лічбі часто тисячі говоряться сотнями. Наприклад, 1200 – це 12 сотень – zwölf hundert (1 тис. – 10 сотень). 5400 – 54 сотні – vierundfünfzig hundert

4. Зазвичай всі працівники в офісі вітаються “Hallo”. Це не залежить з ким та коли ви вітаєтеся — з колегою, шефом, підлеглим.

5. Звичайно, варто окремим пунктом виділити ідеальний порядок документів — все має бути видруковано в кількох екземплярах, розкладено по теках в хронологічній послідовності. Або ж збережено на комп’ютері, підписано та розділено по відповідних групах. Хоча це не лише в Німеччині, багато де так офісна робота організована. Цікаво, що тут вставлений час на пошук якогось документа — протягом хвилини ви маєте знайти договір, рахунок або будь-що. Якщо ви витрачаєте понад хвилину — у вас немає ідеального порядку.

Якщо ви знаєте ще якісь особливості, можете доповнити у коментарях

[et_pb_text _builder_version="3.23.1" text_text_shadow_horizontal_length="text_text_shadow_style,%91object Object%93" text_text_shadow_horizontal_length_tablet="0px" text_text_shadow_vertical_length="text_text_shadow_style,%91object Object%93" text_text_shadow_vertical_length_tablet="0px" text_text_shadow_blur_strength="text_text_shadow_style,%91object Object%93" text_text_shadow_blur_strength_tablet="1px"

Pin It on Pinterest

Share This